כל עסק חדש או ישן צריך דרך לנהל את החשבונות שלו, יהיו שיעשו זאת בצורה ידנית ויהיו כאלו שיעשו זאת על ידי קופה ממוחשבת, בכל אחת מהדרכים חובת הביצוע קיימת. השימוש בקופה ממוחשבת חוסך גם זמן וגם משאבים אך החיסכון הגדול בא לידי ביטוי בטעויות חישוב שיוצרות בלגן רציני. בעזרת קופה ממוחשבת ניתן לנהל את החשבונות, המלאים, העובדים , המבצעים וכל מה שעולה על דעתכם.
בחירת קופה ממוחשבת תוך חשיבה קדימה
כאשר אתם מקימים עסק חדש סביר להניח כי קופה ממוחשבת היא חלק ממנו, בחירת הקופה הממוחשבת היא בתלות של סוג ואפיון העסק שלכם, ככל שהעסק שלכם בעל יכולת התפתחות וגדילה כך גם צריכה להיות הקופה הממוחשבת, לא כדאי להתפשר על מערכת מיושנת או סגורה כלומר ללא יכולת להוספת פיצ'רים. כבעלי עסקים רבים תגלו עד מהרה כי ניהול מבצעים הינו דבר נדרש, אולם כרוך בהרבה לוגיסטיקה ובקרה. על מנת להוציא מבצע ולעקוב אחריו יש צורך במערכת מדויקת, הרי לא תרצו שיגיע לקוח לטובת המבצע ותגלו שאין לכם איך לאכוף אותו. קופה ממוחשבת יכולה לנהל קמפיין של מבצע בקלות תוך ניהול המלאי במקביל, כך כאשר אוזל המלאי המבצע למעשה מסתיים. מעבר למבצעים גם ניהול עובדים ושעות עבודה יכולות להתבצע בקופה ממוחשבת, כך אתם כבעלי עסקים תחסכו את הוצאות שעון הנוכחות.
מועדון לקוחות בקופה ממוחשבת
כאמור הבסיס של קופה ממוחשבת הינו תוכנת מחשב, ככל שהתוכנה מפותחת יותר או ניתנת לפיתוח כך יהיה קל ונוח יותר לבצע יותר פעולות. אחד הדברים המוכרים יותר בבתי עסק הוא מועדון הלקוחות, כולם אוהבים להיות חלק ממועדון שמחלק הטבות והנחות, הדרך הטובה ביותר לנהל את מועדון הלקוחות שלכם תוך ביצוע מעקב על תרבות הקנייה שלהם היא על ידי קופה ממוחשבת שבעזרתה תוכלו להוציא דוחות וניתוח נתונים שיקלו עליכם להוציא את המבצע הבא. מועדון לקוחות יכול גם לעזור במקרים שבהם אתם רוצים לממש מלאים או להשיק מוצרים חדשים, ניתן לדוור את הלקוחות בלחיצת כפתור אחת ולשלוח לכל אחד מהם הזמנה לערב לקוחות או השקת מוצר.