לחשוב על רעיון לעמודה זאת, להחליף את התפריט במשהו אחר

תפריט ראשי

הכי פופולרי

עמדת מכירה מושלמת שכוללת את כל הציוד הנלווה הנדרש ...

כל עסק בימינו צריך קופה, בין עם עבודתו מתבצעת מול לקוחות או מאחורי הקלעים. ישנם לא מעט סוגים וסגנונות של קופות כאשר החלוקה העיקרית ביניהם היא קופות רושמות  וקופות ממוחשבות.

בנוסף לקופות עצמם יש מגוון רחב של אביזרים נלווים שניתן לחבר אל הקופה, אביזרים כגון מדפסת, מקלדת, מסך מגע, משקל אלקטרוני או ממוחשב, קורא ברקודים ועוד. על מנת לבחור את הקופה המתאימה ביותר יש לברר כמה אלמנטים בסיסיים שבעזרתם תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם ביותר, ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שמיועדים למקים עסק מתחיל שיעזרו לכם בתחילת הדרך:

1 - אפיון - אפיון העסק שלכם יכול ללמד אתכם הרבה מאוד עוד לפני שהנחתם את תכף רגלכם בעסק עצמו. על ידי אפיון נכון תוכלו ללמוד מה באמת העסק שלכם צריך. בין אם זה קופה אחת, 2 קופות או יותר, מה הייעוד של הקופות בעסק, האם רק לניהול הכספים או גם דברים אחרים כגון מלאי או מועדון לקוחות.

2 - התאמה - לאחר ביצוע האפיון עליכם להתאים קופה לעסק שתתאים לאופי ולסוג פעילות של העסק שלכם. ישנם סוגים וסגנונות רבים של עסקים והתאמה נכונה תייעל ותחסוך לכם זמן והוצאות מיותרות. הכוונה היא שאמנם קופה מחשבת קבלת כספים ומתן עודף אולם קופה בסופר מרקט שונה בצרכים והדרישות מקופה שמותקנת במכולת, אלו בעיקרון אותם עסקים.

3 - תפעול - ככ שהקופה שלכם תהיה קלה ופשוטה להפעלה ותחזוקה כך יחסכו מכם בעיות ותקלות, איך הכוונה לחשבוניה עם חרוזים אך לעיתים תוכנת קופה מורכבת ומסובכת מידי היא יותר ממה שאתם צריכים ולכן הסבירו ופרטו את סוג העיסוק שלכם על מנתץ שתתאימו קופה שאתם באמת צריכים לא כזו שתגדיל את עמלת המכירה לסוכן.

4 - ציוד היקפי - נכון שקופה ממוחשבת ניתנת לחיבור לאין ספור מתקנים כגון מדפסות, סורקי ברקוד, סורקים ביומטריים , משקליןם ומה לא? אולם לא בטוח שאתם באמת צריכים. הגדירו נכונה את הצרכים שלכם ואם בעתיד אתם מתכננים כן לשלב ציוד היקפי כזה או אחר ודאו כי אכן תוכלו לחברו.

5 - שירות ותמיכה - החשוב מכל בכל עסק ומקום הוא השירות והתמיכה, חשוב מאוד לוודא ולהתאים את שעות הפעילות שלכם מול החברה שתתן לכם שירות לקופות בעסק. יתכן כי אותה חברה סוגרת את מערך התמיכה שלה בשעה חמש אחה"צ ואילו העסק שלכם רק מתחיל בשעה זו את הפעילות שלו, לכן תדאגו לפתרונות חליפיים בעת תקלה, בקשו כונן או תורן לתמיכה בעת הצורך.